luni, 1 februarie 2010

Prima sesiune

Da prietenii mei, am inceput sesiunea. Dar sa moara ma-sa daca se simte vreo clipa treaba asta. Nu fac decat sa dorm, sa fumez, sa beau cafea si sa mananc. Nici din casa nu am mai iesit...poate asa rar, sa cumpar vreo paine sau cine stie ce. De invatat nici nu incape vorba. Nu imi arde. Si in plus fata de toate astea, a mai venit o data iarna. Daca o tine Dios tot asa, o sa avem si in Iunie zapada. Cand incepusem sa ma gandesc la cum sa o ard imbracat la vara, a mai dat niste ninsoare prietenul nostru gradat. Sa isi dea singur sanatate! Trecand peste capitolul meteo al postarii(asta pentru ca nu arat ca Ricky) tin sa va anunt ca miercuri la incredibila ora 08:00 a.m. am examen la sintaxa discursului jurnalistic. Grea materie sau, mai degraba, o profesoara ratata care are un curs ratat la o ora ratata. Nu am inteles in 4 luni nimic din ce a zis ea la curs si peste 2 zile vine examenu'. Bine ca o sa scap de materia asta ca, si asa, e in plus. Dupa examenul de la sintaxa urmeaza ISMM-ul si Stiintele Politice. Dubioase rau si astea 2. Dar in sensul bun al cuvantului. ISMM-u' e cea mai tare materie de la facultate, dar la care trebuie sa inveti ca sa iei o nota mare. Stiintele Politice sunt tari pentru ca iti antreneaza creierul, te fac sa te gandesti la tot felul de comploturi si interese ascunse ale oamenilor ce ne conduc...Ce sa mai? Iti deschid mintea. Dar si la asta tre sa inveti. Deci in urmatoarea perioada o sa fiu cu burta pe carte sau cu nasul in ea. Sper sa trec cu bine de sesiunea asta. Prima sesiune din viata. Si ca sa fac si o recomandare...va propun sa ascultati o melodie senzationala: Smiley feat. Cheloo - Plec pe Marte. Va las si un link de youtube ca sa vedeti mai repede despre ce e vorba. http://www.youtube.com/watch?v=LN5WBXC5sTU In rest, toate bune! Vant din pupa!

Niciun comentariu: