duminică, 16 mai 2010

Ghici cine s-a intors, inca o data, din nou...

Bai prieteni, va salut! Tin sa va anunt ca am revenit a mia oara cu blogul. Nu stiu cat o sa dureze si revenirea asta dar, simt eu ca tre sa scriu. Multe s-au mai intamplat cat timp n-am mai scris. In primul si in primul rand, mi-am gasit jumatatea:X si m-am mutat impreuna cu EA. Ea e Aniela si o iubesc mult de tot. Ne-am mutat intr-o garsoniera vis a vis de Palatul Parlamentului si impartim timpul, banii, sentimentele...ce sa mai, impartim tot la 2. E mijto impartirea asta la 2 cand ai cu cine sa imparti. Aaa, am uitat sa zic...Impartim si acelasi pat, bineinteles. Mi-e bine, atat de bine nu mi-a fost nici o data in viata mea pe plan sentimental.Ma gandesc la ea si cand e langa mine. O vad inconjurat de "negrii mititei", negrii mei mititei. O vad mireasa mea si e foarte bine. Nu prea m-am maturizat eu dar, asta e o alta problema. Vad in ea tot: mama, sora, prietena, iubita, nevasta. E femeia perfecta cu un trup de vedeta si cu chip de coperta. E a mea ma coaie! In alta ordine de idei, se apropie sesiunea si sper sa reusesc sa o trec cu brio. M-am si angajat intre timp la un supermarket. Imi merge bine, m-am responsabilizat cat de cat si, sper din suflet sa imi fie la fel de bine si in perioada urmatoare. Va las, vant din pupa!

Niciun comentariu: