luni, 2 martie 2009

Let's take a walk


Bai,vreau sa va spun ca imi doresc din tot sufletul sa ma plimb.Cu toate ca,teoretic,fac asta in fiecare zi,totusi,vreau neaparat sa merg sa ma plimb.Si mi-as dori sa ma plimb ca in vremurile in care imi mergea bine.Sa merg in Tineretului cu 5-6 tovarasi,sa ne luam o cola la 2L si 2 pungi de seminte Nutline.Sa ne plimbam o zi intreaga pe aleea principala.Din fata de la Sincai pana la pod la Polivalenta.Nimic mai mult.Am nevoie de plimbarea asta la fel cum am nevoie de aer.Oricum,mi-am promis ca sambata asta,in cazul in care va fi cald,o sa ma duc in parc sa ma plimb.Nu conteaza daca vine sau nu cineva cu mine,eu tot ma duc.Si chiar voiam sa va fac o invitatie,voua,cei care imi mai cititi blog-ul din cand in cand.Chiar ar fi frumos sa iesim asa,fara orizont,intr-o zi calduroasa.Numai gandul la plimbarea asta imi da chef de viata si ma binedispune.Sper,ma rog,imi doresc,vreau sa fie cald sambata.Trebuie sa fie cald.A tot fost iarna,asa ca,eu zic ca ar fi timpul sa fie si cald.Si daca o sa fie cald,o sa imi pot satisface placerea nebuna de a merge in Parcul Tineretului.E posibil ca fiecare dintre voi sa aiba un alt parc preferat.Nu va condamn.E alegerea voastra,obiceiul vostru,trairile voastre.Doar ca eu nu ma simt bine daca ma duc in alta parte in afara de Tineretului.Stiu ca o sa ziceti ca e plin de cocalari si de pitzipoance,dar tocmai asta e dragut:)).Nu ai nici o secunda sa te plictisesti.Mergi calm si linistit pe aleea principala.Admiri "nimicurile" din natura,bei o gura de suc,mai faci o caterinca,sa te opresti din cand in cand pe o banca,de preferat langa niste tipe bune.Sa stai si sa nu iti dai seama cat de repede a trecut timpul.Eu asta vreau sa fac si daca o sa fie cald,fiti siguri ca ma gasiti sambata in Tineretului.Sper sa va mai scriu pana sambata,dar in cazul in care nu voi mai face acest lucru,ne vedem in parc.Pe la un 3 -4 asa. bafta

Niciun comentariu: