sâmbătă, 2 mai 2009

1 Mai manelistic

Stiu ca am promis sa scriu aseara,dar nu am putut face asta din simplu fapt ca nu prea am avut marele chef. Oricum,in cele ce urmeaza o sa va povestesc in ce fel au petrecut oamenii "from the hood" ziua de 1 Mai. Cu mic,cu mare s-au adunat locuitorii cartierului Ferentari pentru a urmari 2 manelisti aflati in mare voga. Pe numele lor,Adrian Minune si Sorinel Pustiu. Lucrul asta s-a intamplat cu ocazia unui botez. Totul a fost organizat ca la carte,ceea ce a constituit o foarte mare uimire pentru mine. Tatal copilului botezat este un foarte bun prieten al tatalui meu. Bineinteles ca si tata a fost invitat si s-a bucurat de marea sarbatoare,resimtind chiar si acum urmarile prea multor pahare de whiskey. Ciudat e ca toata lumea astepta acest eveniment de foarte multa vreme si cu totii s-au pregatit pentru marele eveniment. De la naftalina au fost scoase hainele cele mai bune,fie ele si imitatii foarte ieftine. Armani,D&G,Versace,toate aceste branduri au fost utilizate la maximum. Nu a tinut nimeni cont ca erau niste imitatii jalnice,ideea era sa arati ca ai. Odata inceput marele spectacol,venea din ce in ce mai multa lume,din toate colturile cartierului. Ba chiar am remarcat oameni si din alte zone cum ar fi Sebastian sau Piata Progresul. Revolutie sa fi fost si nu s-ar fi adunat atata lume. Nu cred ca aveti idee cat de surprins am ramas sa vad ca lumea s-a mai schimbat. Si s-a schimbat in bine. De obicei,cand aveau loc astfel de evenimente "mondene" pentru cartierul nostru,isi faceau simtite prezenta si injuraturile,imbrancelile si celelalte manifestari precambriene. Ei bine,de data asta, toata lumea a fost de un extraordinar bun simt neexistand nici un fel de diferend. Nu o sa fiu tampit sa zic ca nu am luat si eu parte la acest eveniment. Ba chiar recunosc ca am fost alaturi de prietenii mei acolo. M-am simtit bine,ba chiar eram mandru ca s-au schimbat multe lucruri in comportamentul oamenilor. Ce e drept,nu au lipsit semintele,berea la 2L sau sucuri la jumate. A fost o mare bucurie la noi in cartier ieri. A avut loc o "petrecere campeneasca" in adevaratul sens al cuvantului. Voi cum ati petrecut?

Niciun comentariu: