luni, 5 octombrie 2009

Revenire

E ora 5:26 a.m. si tin sa precizez ca incepand de maine reiau blogul. O sa fac acest lucru datorita lui Cristi,cu ale carui scrieri de pe blog m-am delectat in ultimele 2 zile. Stiu ca o sa il miste foarte putin spre deloc ce am zis eu aici,dar da ma, pentru tine incep din nou sa scriu, sa iti arat ca am si eu ce spune in afara de fata care imi lipseste si bineinteles banii pe care nu ii am. Sper sa incepi sa ma apreciezi cat de curand pentru valoarea epica a scrierilor mele. In plus te provoc la o intrecere referitoare la absolut orice subiect vrei tu pentru a-ti demonstra calitatile mele narative:)). In rest,numai bine! Ne vedem pe blog.

2 comentarii:

vert spunea...

Haha ! :)) Tristuleeee!Yo o ard liric pă vers :)) Nu ma,glumesc,nu esti trist,tristule care amintesti in fiecare post de fata pe care n-o ai :)) Chiar o sa ma gandesc la ceva...:D Pana atunci,spor sa ai !

ChocoVanilla spunea...

ce funny esti!:))