miercuri, 14 ianuarie 2009

Revenire


Scriu acum,uitandu-ma la "In gura presei" cu Mircea Badea si creez o noua "postare"(asa am inteles ca se zice).Nu am avut net fratilor,nu am avut pentru ca netul meu nu e platit de cca 10 luni calendaristic vorbind.Si plus de asta,nu am avut televizor.Adica am avut televizor,numai ca nu functiona sistemul de antena prin satelit BOOM.Frate,si ca nu merge nu ar fi marea problema,doar ca pana acum 2 zile nu stiam de ce.Intre timp am aflat si va anunt si pe voi ca nu mi-a mers teve-ul pentru ca nu era platit cablul(boom).Ba si am cam stat rupt de lume aproximativ 8 zile.Partea proasta cu tehnologia asta moderna este faptul ca,daca nu ai urmarit ceva intr-o zi sau ai pierdut vreo stire,vreun meci,vreo emisiune sau cine mai stie ce show teve,nu mai esti unde trebuie gogule.Nu mai esti unde trebuie pentru ca nu mai ai cum sa fii.Nu mai esti la curent cu nimic ma,da' chiar cu nimic fratimiu.Ganditi-va ca lucrurile astea se intampla in momentul in care pierzi o zi din viata televizionistica a tarii.Apoi imaginati-va cam ce inseamna sa pierzi o saptamana,prietene:)).Asta e motivul pentru care am intarziat postarile pe blog in ultimul timp.Si acum,odata terminata partea cu disculparea,o sa va comunic ceea ce imi doresc de ceva timp. Am fost in Metropolis,la Unirii,in parcare la etajul 6. Ma nene,e super club.M-am simtit absolut incredibil,era absolut superba atmosfera.Exceptand faptul ca locul era plin de oameni cu bani(excluzandu-ma evident dintre ei),chiar m-am distrat si m-am simtit foarte bine.Totul era perfect.Ambianta foarte chill,muzica foarte foarte ok,oamenii cu o doza respectabila de bun simt.Ma simteam ca in propriul meu club.Chiar aveam nevoie de o astfel de iesire.Cu ocazia asta,mi-am mai clatit si eu ochii cu o tipa,am mai ascultat niste muzica buna,am mai vazut si eu "lume buna".Am trecut peste mica stare de depresie care ma cuprinsese in ultimul timp si am reusit sa ma distrez cu adevarat.De la majorat nu m-am mai simtit atat de bine.Am si un sfat pentru voi toti cu ocazia asta:mergeti si distrati-va exact atunci cand aveti probleme si sunteti un pic tristi si melancolici. E cea mai buna metoda de a uita,macar pentru moment,de problemele care te inconjoara,in cel mai placut mod posibil.Cam asta a fost si cu clubul Metropolis.Aaaa...si sa nu uit! Lucrurile astea cu iesirea la club s-au intamplat Sambata,doar ca nu aveam net si in acest fel se explica oarecum intarzierea. Va pup:*

Niciun comentariu: