marți, 27 ianuarie 2009

Top 5 melodii de dragoste

Am primit si eu o leapsa de la Andrei si trebuie sa scriu 5 melodii de dragoste care imi plac cel mai mult.Daca Andrei se referea la inspiratia mea,sper sa nu ii insel asteptarile si sa prezint cateva melodii de dragoste foarte dragute.
1.Taxi-Jumatatea mea
2.Adrian Cristescu(Korect)-Nu vreau poveste de amor
3.Taxi-Dragostea ca o pereche de pantofi
4.Coldplay-Fix you
5.Laurentiu Duta-Visator
Astea sunt 5 dintre melodiile mele de dragoste favorite.Nu reprezinta neaparat un top.Nu sunt scrise in nicio ordine.Doar cea in care mi-au venit in minte.Eu sunt mai autohton si mai nationalist cand vine vorba de melodii de dragoste si de aceea v-am recomandat numai piese romanesti.
.http://adulabil.blogspot.com

Un comentariu:

Guardian Angel spunea...

mai putin Coldplay :>