miercuri, 7 ianuarie 2009

Vreau...

Sunt frustrat si recunosc asta. Frustrarea mea vine din faptul k...nu am prietena. Si nuj de ce ma simt asa. Poate unde vad tot mai des oameni cu prietene,fericiti. Sau poate pentru simplu fapt k asa sunt eu. Nu pot trai,nu pot face nimic pentru mine dak nu e cineva kre sa ma impinga din spate si sa imi zica "hai ma k poti". Nu merge frate,e prea greu sa o arzi singur. Vreau sa am prietena pentru a vedea bucuria in ochii cuiva la care tin cand fac un lucru bun. Vreau sa insemn ceva pentru cineva. Vreau sa fiu fericit. Vreau sa iubesc. Vreau sa fiu iubit. Vreau sa simt k zbor desi nu am brevet de pilotaj. Vreau sa ma plimb alaturi de cea la care tin la -20 de grade,o zi intreaga fara sa imi fie nici o secunda frig. Vreau sa stau pe o plaja cu aceeasi fata la care tin si sa nu conteze timpul. Vreau sa fac ocolul pamantului in sute de mii de ani. Nu vreau sa ma grabesc pentru k asta ar insemna sa nu ma bucur de fiecare clipa petrecuta alaturi de persoana iubita. Vreau sa ma trezesc dimineatza si sa vad un chip bland in patul meu. Vreau sa am pe cine suna la 5 dimineata sa ii spun "te iubesc". Vreau sa am pe cine sa sun tot la o ora matinala si sa o invit la o gogoasha in sibiu. Vreau sa fie totul anormal. Vreau sa invat sa impart totul la 2. Vreau sa am in fiecare zi in vis aceeasi persoana. Vreau sa pot sa merg singur pe strada si sa mi se para k e mereu cineva langa mine kre stie la ce ma gandesc. Vreau sa ma viseze cineva mereu. Vreau sa ma sune cineva de cel putin 3 ori pe zi. Vreau sa ma intrebe ce fac. Vreau sa imi spuna k ii e dor de mine. Vreau tot ce nu am avut pana acum.

Un comentariu:

Guardian Angel spunea...

Bogdan..zilele astea se simte ca ai sufletul cald.Esti sentimental pana la infinit, dar nu si inapoi,pentru ca vei ramane acolo, alaturi de iubita ta.O vesnicie..
Iti doresc sa o gasesti si sa faci tot ceea ce ai precizat in postare, sa fii fericit.Iti doresc sa ti se implineasca visele.
Numai bine!