sâmbătă, 17 ianuarie 2009

A venit si weekend-ul.Foarte bine ca a venit odata:)).Imi era dor sa ma trezesc la 12 dupa-amiaza(cu toate ca astazi m-am trezit la 8 dimineata).Azi am un program foarte incarcat.Dar sa incep cu inceputul.M-am trezit la 8 si am vazut-o pe mama plecand la munca.Mi-a lasat vreo 10 tigari(mai am doar 5 la ora asta),apoi a plecat.Am stat in pat pana pe la 9 si dupa aceea m-am pus la calculator.Nu am mai stat de ceva timp la calculator pentru ca nu prea am mai avut net,iar cand am avut,mergea prost rau de tot.Mda..cum spuneam,am un program incarcat azi:D.La ora 4 trebuie sa fiu la city mall la biliard,loc in care isi serbeaza majoratul Cipi,un foarte bun prieten de-al meu.Nu stiu pana la cat o sa tina toata distractia si toata petrecerea,doar ca undeva pe la 10 seara vine Blondu sa ma ia de acasa sa plecam la Metropolis.Abia astept sa se intample toate astea.Am ajuns la un stadiu de "durere in pula".Fac tot ce vreau,cand vreau,cat vreau.Ma ghidez eu dupa nevoile mele in ultimul timp,lucru care e foarte bun.Am ajuns sa ma plimb aproape zilnic,sa ies la cate un suc,sa mananc la McDonald's cu Blondu,sa pasam cate un cui...E foarte bine asa,sincer va zic tuturor.As vrea doar ca,in loc sa fiu a 12a sa fiu in anul 1 la facultatea de jurnalism(FJSC).Asta regret,pentru ca daca eram la facultate,chiar nu aveam nici un stress,nici o grija.O ardeam numai asa.Sper sa imi permit sa o ard la fel la anu'.M-am sictirit de viata obisnuita.Am ajuns sa fiu acasa vreo -5 ore pe zi maximum.Asta recunosc ca nu prea e bine deoarece eu sunt foarte legat de AI MEI.Oricum,sper sa pot sa o mai duc asa macar pana pe la sfarsitul lunii Martie si apoi sa ma apuc de invatat pentru BAC.Cam atat am avut eu de zis...Vorbim!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ar trebui ca Martie sa fie mai devreme !

P.S. : Vezi ca ti-am dat o leapsa :P intra la mine pe blog sa vezi despre ce e vorba :P