joi, 15 octombrie 2009

Leapsa de la Vetrice

Regulile leapsei:
1.Winamp pus pe shuffle
2.La fiecare intrebare apasati "next"(urmatoarea melodie)
3.Foloseste titlul melodiei ca raspuns la intrebare,chiar daca nu se potriveste

Si acum sa trecem la intrebari...

1.Cum te simti astazi?
Sisu si Puya feat. CIA - Mai vrei( ce smardoi sunt:)))
2.Vei ajunge departe in viata?
Voltaj - Vara trecuta(sunt un fericit,sigur ajung departe)
3.Cum te vad prietenii tai?
Dj Fadie feat. Vasile Iovu - Lacrimile Prutului ( sa inteleg ca nu prea e de bine,nu?)
4.Te vei casatori vreodata?
Papa Jr. si Moni-k - Ai sa intelegi(e clar,dupa piesa asta...sunt familist convins:D)
5.Care e tema preferata a celui mai bun prieten?
Raparta feat. Stella - O zi ciudata(te-a nimerit perfect shuffle-ul cristi)
6.Care e povestea vietii tale?
Anonim feat Dj Undoo - Show(heeeei,oare ce pishat ciudat v-a invadat ismenele?)
7.Cum era in liceu?
Ian Oliver feat.Eastenders - Vino vino(original mix) (s-a nimerit maxim si aici...a tot fost o petrecere:D)
8.Cum poti avansa in viata?
Stefan Banica Jr. - Eu tin cu Dinamo( mamaaaaa,ce trist:)))))
9.Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Ombladon - Liceenii Rock n Roll (sparti in cap de fum,plutim toti pe un nor)
10.Ce se preconizeaza pentru weekend?
Vlad Dobrescu - Freestyle(Mortal Kombat)
11.Ce cantec te descrie cel mai bine?
Anonim - Hai sa vorbim(inainte de toate,hai totusi sa mai vorbim...)
12.Dar pe bunicii tai?
Ombladon feat. FDD - Nici o lacrima
13.Cum iti merge in viata?
Raku - P'astea trag(eu nu pot sa ma prefac ca ploua)
14.Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Maximilian feat. WattDaFuck - Asta e un jaf ( pentru a supravietui va iau si zilele din calendar...ce rau sunt:)
15.Cum te vede restul lumii?
Parazitii cu Bitza - Verdele meu (imi place veeeeeeerde:X)
16.Vei avea o viata fericita?
Toma Caragiu - Iadul(Xcess Bootleg) (mai e ceva de zis???)
17.Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Miki si Pepe - Fara tine (bai ce prieteni sufletisti am=)))
18.Sunt persoane care te doresc in secret?
Anonim - Adrenalina
19.Cum sa ma fericesc singur?
Damian Marley - Welcome to Jamrock (cristi,asta mi-e drumul tatiiiii:X)
20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
David Deejay feat. Dony - Nasty dream ( ce neclara potrivire...ce sa fac cu viata mea?)

Cam asta a fost leapsa,ii multumesc lui Cristi ca s-a gandit sa imi spuna si mie despre ea. Sper sa vi se para si voua cel putin la fel de interesanta pe cat mi s-a parut mie si va sfatuiesc sa o incercati si voi. Just 4 Fun. va pup

Un comentariu:

vert spunea...

Giast for fan,ă?! A dreaq 'steoarfa',cum ar zice Bendeac in rol de transsexual,nu ai pus titlul ala...Oricum,ceva frumos :)) Daca n-ai trisat e ok,pm :D