sâmbătă, 10 octombrie 2009

Next step

Bai...gata! Am revenit. Reiau relatia cu voi,cititorii celui mai tare blog din galaxie(nici eu nu ma cred),lucru care mi-a lipsit destul de mult in tot acest timp. Sper ca toti fanii mei infocati sa inteleaga indelungata absenta si sa imi acorde circumstante atenuante,mai ales ca am avut de depasit o perioada destul de intensa si,in acelasi timp, destul de dificila,avand in vedere ca am fost ocupat cu pregatirea examenului de bacalaureat. Tin sa va spun tuturor ca DA,am luat bac-u, si nu oricum , ci cu media 9. Ma gandesc ca ar cam trebui sa trec in revista evenimentele majore care au avut loc in aceasta perioada pentru a va pune la curent cu ceea ce se intampla acum in viata mea. Dupa bacalaureat m-am inscris la Hyperion,facultatea de jurnalism, si am inceput sa o ard dubios. Vara,daca se poate numi vara timpul care a ramas dupa bac, a fost destul de linistita pentru mine,singurul lucru interesant,distractiv sau cum mai vreti voi pe care l-am facut fiind o plecare la mare de vreo saptamana. In rest,ma gaseai de dimineata pana seara in fata blocului,fara sa am nimic de facut. Odata cu inceputul facultatii,viata mea a inceput sa capete din nou un ritm mai alert,ritm cu care fusesem obisnuit in mare parte. Am reusit sa cunosc oameni noi,sa vad un pic mai altfel lucrurile si sa fiu un picutz mai responsabil decat pana acum. La cursuri ma descurc destul de bine avand in vedere ca orele de curs au inceput de vreo 2 saptamani. Ce e foarte mijto e ca imi place foarte mult ce se preda la facultate si imi plac la fel de mult si colegii cu care sunt in grupa,serie,an. Incepand cu revenirea asta pe blog m-am decis sa scriu pe ambele planuri ale existentei mele. Vreau sa scriu si despre ce mi se intampla zi de zi , dar si despre ce gandesc si ce simt. Respectand acest lucru, pe final de postare va anunt ca nu s-a intamplat nimic notabil in ultimele cateva luni pe plan sentimental sau material. Am ramas acelasi "fatalau" cum ar zice cel mai bun prieten al meu,acelasi Bogdan care doreste foarte multe chestii, poate putin mai incercat de soarta in ultimul timp si tot Bogdan care incepe usor usor sa isi piarda speranta. Dar nu uit un lucru: mai rau de atat n-are cum sa fie si astept cu nerabdare Binele.

Un comentariu:

ChocoVanilla spunea...

ai uitat ceva! Este vorba de ce te asteptai u sa faci azi si nu s-a mai intamplat.. :> Am stat 10 min sa scriu 10 cuvinte:D