vineri, 23 octombrie 2009

Un fel de La Multi Ani!


Bai...e din ce in ce mai trista perioada asta. Desi daca stau sa ma gandesc,lucrurile au inceput sa mearga mai bine daca ma gandesc la facultate si la prieteniile care urmeaza sa se contureze. Insa,astazi a intervenit o mare problema,cea mai mare si cea mai grava din ultimul timp. Si mai naspa e ca problema asta e financiara(ca de obicei). Sunt foarte trist si cred ca sentimentul asta o sa mai tina ceva,tinand cont ca astazi este ziua surorii mele. Stiu ca o sa ma credeti nebun cand spun ca sunt foarte trist desi e ziua ei. Totusi,e un mare motiv de tristete pentru ca eu nu am avut nici macar 1 leu. As fi vrut sa ii iau si eu ceva,sa simta ca o iubesc. Stie foarte bine chestia asta,dar ma simt un mare cacat. Am niste super nervi,e cea mai aiurea situatie in care m-am aflat in ultimul timp. Singurul lucru e ca scriu postarea asta undeva pe la 2 noaptea in ziua de 24 octombrie si,atat teoretic,cat si practic,mai am timp sa ma strofoc sa fac ceva si sa dau o fuga sa ii cumpar ceva. Asta daca vrea Dumnezeu sa gasesc o modalitate de a face bani. Momentan nu imi ramane decat sa ii urez ca tot ce isi doreste sa se implineasca,sa fie sanatoasa si sa fie fericita. Te iubesc,sormeo,desi sunt cel mai parlit frate de pe planeta. Bft

2 comentarii:

ChocoVanilla spunea...

Heeey...
In primul rand La multi ani surorii tale, sa se faca mare mare si frumoasa nu ca n-ar fii, tot ce isi doreste sa i se implineasca si sa fi langa ea muult timp de acum inainte!
Si cred ca nu si-a dorit niciun cadou din partea ta doar acela de a fi langa ea cand isi sarbatoreste ziua si sunt sigura ca ai facut asta!
Inca o data La multi ani:*

Anonim spunea...

Iar nu te tii de blog? Nu asta vroiam sa spun, cu toate ca nu mi-ar parea rau daca as mai vedea un post pe aici, sa stiu si eu ce mai faci, daca esti bine, rau etc.
Vroiam sa iti urez "Craciun Fericit". Ai grija de tine.