duminică, 1 februarie 2009


Am revenit.Am internet.O sa va tot tin la curent cu ce mi se intampla.Ideea e sa mi se si intample cate ceva:)).Si tinand cont ca am ajuns la intamplari si la persoana mea,va anunt ca aseara am fost in Metropolis(again).Imi place foarte mult Metropolis.Cred ca am mai zis asta,dar chiar imi place.Si aseara a fost super marfa.Am dansat de nu mai stiam de mine la propriu.Ascultand muzica house foarte buna de altfel,am realizat ca ieri a fost o zi foarte ok a vietii mele si ca,mi-ar placea sa o ard asa in fiecare zi,lucru destul de greu de realizat data fiind situatia acutala adica: BAC de dat,meditatii la creativitate,scoala si toate celelalte.Oricum,promit ca dupa adimitere,sa o ard numai asa pentru ca,lasand modestia la o parte,asta e felul meu de a fi si asta e genul de viata pe care vreau sa o duc.Am avut din nou parte de o seara pe cinste cu Blondu',Victor(Lion King) si cu Ana.A fost dumnezeiesc.Na ca v-am impartasit si asta:)).Ne "mai" vorbim si zilele viitoare deoarece astazi nu am asa mare inspiratie in a-mi impartasi gandurile.Nu de alta,dar ascult muzica la casti,ma uit la meci pe eurosport 2,ma striga mama si peste toate astea se intampla ca exact in acest moment sa imi sune si telefonul. (poza nu e de aseara si nici macar nu e foarte noua,doar ca imi place foarte foarte mult si simteam nevoia sa o pun pe blog).Si ma zic ceva...Poza am pus-o asa,pentru ca sunt pe blogul meu si imi permit sa fac ce vreau eu.Macar asa sa am si eu ceva al meu.pup

Niciun comentariu: