luni, 9 februarie 2009

Tristete,melancolie,dezamagire...Sunt multe sentimente greu de descris. Dar am sa va descriu cum pot aceste lucruri cu privire la toate starile care ma macina in ultimul timp legate de terminarea liceului. E greu de zis de ce am aceste trairi exact acum cand ar trebui sa fiu concentrat exclusiv pe scoala si sa nu mai am timp de gandurile mele. Ei bine,pentru ca stiu foarte bine ca o sa imi fie dor de perioada asta,stiu bine ca o sa ma trezesc in dimineata de 15 septembrie si nu o sa stiu ce sa fac,stiu bine ca o sa imi fie dor de multa lume pe care acum poate o ocolesc sau cu care poate nu vreau sa am o discutie. E clar ca de oamenii astia o sa imi fie dor,de locul asta magic pentru mine. O sa imi fie dor de oameni,de situati,de intamplari,de sentimente...de tot felul de chestii foarte placute. Nu as vrea sa se termine perioada asta,nu vreau sa uit clipele astea sau sa ma prefac ca nu s-au intamplat. Vreau sa tin minte tot incepand de la fiecare colt al liceului si pana la femeile de serviciu. Vreau sa pastrez sentimentul asta in adancul sufletului meu pentru totdeauna,pentru ca pentru mine asta a fost si cu siguranta o sa fie cea mai frumoasa perioada din viata. Poate tocmai de aceea nu vreau sa se sfarseasca atat de repede. Stiu ca au fost 4 ani, 4 ani in care s-au petrecut foarte multe lucruri,dar care parca au fugit prea devreme din fata ochilor mei. Timpul asta de 4 ani a semanat foarte mult cu o tigara pe care am aprins-0 in primul semestru din a9a si din care urmeaza sa trag un ultim fum in ziua absolvirii. Stiu ca suna poate prea poetic tot ce am zis eu aici...dar va jur ca e exact sentimentul pe care il traiesc. Mai spun odata si sunt convins ca ma repet,imi doresc din suflet sa retraiesc aceasta perioada frumoasa a vietii. va pup

Niciun comentariu: