sâmbătă, 21 februarie 2009

Suflet varatic


Nici nu stiu ce sa va spun...Nu am un inceput,nici un cuprins si nici macar o incheiere.Pur si simplu mi-a venit sa scriu si sa vorbesc cu voi(virtual ce-i drept).Scriu ascultandu-l pe Connect-r si nu prea am idei.Cred ca e din vina lui:)).Aaa...mi-e dor din ce in ce mai mult de vara,de distractie,de iesiri,de caterinca,de plimbari,de d-astea.Imi place vara si nu suport iarna.M-am nascut la sfarsitul toamnei,dar totusi iubesc din tot sufletul vara.Iti dai seama,sa o ard eu in pantaloni scurti,tricou polo,tenesi in picioare si ochelari de soare la ochi...fitza:)).D-asta vreau sa vina vara.Vara iti ofera comoditate.Sa ma trezesc asa la un 12 si sa nu fac nimic pana pe la 5.Sa ma imbrac,sa plec in parc si sa ma plimb fara nici un orizont.E geniala vara.Daca as fi fost Dumnezeu,as fi creat un singur anotimp cu 30 de grade temperatura medie si 2 ploi calde pe luna.Imi plac pana si ploile de vara.Sunt cele mai marfa momente ale verii.Sa stai afara in fata blocului si sa te ploua din cap pana in picioare.Nu te mai gandesti la nimic.Sa te uiti la cer si sa simti picaturile scurgandu-se pe fata ta.Nu exista ceva mai marfa.Deja m-am gandit prea mult la VARA si daca ma uit pe geam mi se taie brusc cheful.E asa o vreme urata.Nici cald,nici frig,nici soare,nici ninsoare...Nu e nimic afara in afara de mocirla.Pe cand vara e asa de frumos,asfaltul cald si curat,mult lume plimbandu-se pe strazi,fete mai descoperite,baieti pusi pe shotii...Dar m-am gandit la o modalitate sa fie vara totdeauna.Cel mai bun lucru pentru a imi iesi chestia asta e sa fii fericit,sa te bucuri de fiecare clipa pe care o traiesti,sa nu te intereseze cum e afara,daca ploua,ninge sau fulgera.Sa ai VARA in suflet.O fi posibil acest lucru...?

Niciun comentariu: