marți, 10 februarie 2009

Ultima clipa




Nu stiu ce mi-a venit sa scriu despre asta...dar ultima mea clipa din viata mi-as dori sa se petreaca in felul urmator: alaturi de persoana iubita(nu spun cine),ascultand Kilye Minogue - In my arms,strangandu-ne in brate si sarutandu-ne. Asa ma vad traind ultima clipa. Stiu o sa va intrebati de ce am ales melodia lui Kilye...Ei bine,am ales-o pentru ca mi se pare cea mai romantica melodie din cate am auzit pana acum.Pentru ca e singura melodie care imi da sentimentul de fericire absoluta,pentru ca ma face sa uit de tot ce e in jurul meu,pentru ca ma face sa iubesc,pentru ca ma face sa traiesc...si nu sa traiesc doar pentru mine,ci pentru 2:X. Eu si persoana iubita. E geniala melodia. Si acum am si o provocare pentru voi. Vreau sa imi spuneti cam cum v-ati dori sa traiti ultima voastra clipa...daca v-ati gandit la asta pana acum.Si daca nu v-ati gandit pana acum,incercati pe moment...testati-va imaginatia.Eu unul ma tot gandesc la ultima clipa a mea din viata(stiu ca e devreme,ca pare oarecum pueril sentimentul,ca mai am 1300 de ani de trait)si imi doresc sa fie cu adevarat fericita.Voi cum va vedeti in ultima clipa? Astept raspunsuri...

2 comentarii:

Guardian Angel spunea...

hai booogdaneee..zi-ne cine e persoana iubita.
Eu nu vreau sa ma gandesc la ultima clipa, de abia le traiesc pe cele prezente..

Anonim spunea...

Hmmm...Batran, urat si singur. Melancolic dupa fiecare clipa din viata, blestemandu-mi viata pe care n-am trait-o la maxim. Ce zici ? Merge ? :))