vineri, 13 februarie 2009

Prosteala TV

Bai nene...ma uitam azi-noapte la televizor si am ramas pe National tv unde,era una din emisiunile acelea interactive...concursuri d-alea cu 0900 90 10 10.Si m-am uitat foarte interesat la ce se intampla acolo.Ideea e in felul urmator:concursul a inceput cu un joc care consta in ghicitul unui cuvant format din 4 litere in care,a 2a litera era A.Ei bine,au sunat cel putin 100 de oameni pana s-a ajuns ca forma cuvantului sa fie _AMA.De acolo,totul a devenit si mai palpitant.Sunau din ce in ce mai multi oameni incercand sa ghiceasca raspunsul corect,insa toti repetau cuvinte folosite anterior de catre alti concurenti.Valoarea premiului a crescut in tot acest timp de la 100Ron pana la suma de 500Ron.Lumea suna in disperare si culmea,nimeni nu gasea raspunsul corect.M-am enervat atat de tare incat m-am uitat la telefonul mobil si mi-am zis ca dupa 5 minute pun mana pe telefon sa sun si sa raspund corect.Indiciile ajunsesera atat de departe incat incat tipa a ajuns sa spuna ca,cuvantul cautat nu este nici mama,nici lama,nici rama,nici dama...nici nimic.Dupa asta, tipa sta ce sta si zice:"o _AMA de produse".Aici chiar am izbucnit...Nu mai puteam.Eram enervat la culme.Paradoxal este ca nu mai suna nimeni.Nu stiu cum se explica acest lucru,dar nu mai suna nimeni.Au trecut si cele 5 minute de asteptare pana sa sun.Am luat telefonul,am format numarul,a sunat si...surpriza,un robot spune urmatoarea fraza:"aproape ca ai intrat in studio,mai apeleaza numarul o data si sansele de a intra in direct sunt din ce in ce mai mari.La revedere!" Am ramas absolut stupefiat si extrem de uimit de ce mi se intamplase cu doar 3 secunde inainte.Culmea e ca din toata intamplare asta petrecuta in decurs de 1h si jumatate maxim 2h,eu am iesit cel mai sifonat.Si asta pentru ca cei care au sunat si au intrat in direct macar au inteles ceva.Adica si-au zis oamenii parerea,raspunsul la care se gandeau.Dar eu,dragi prieteni,am supt-o groaznic si absolut in mod barbar pentru ca apelul m-a costat 1,19 euro si nici macar nu am zis nimic.Ba chiar,mi-a inchis gura un robot telefonic.Si totusi il admir enorm pe omul care s-a gandit la chestia asta.Are un spirit antreprenorial foarte bine dezvoltat si a reusit sa faca o galagie de bani.Nu imi pare rau ca mi-au luat 1,19 euro/tva inclus doar ca mi s-a parut mie ca ceea ce mi s-a intamplat merita impartasit si cu voi,cei care va mai uitati din cand in cand pe blogul meu.Inca o data spun ca am toata admiratia pentru omul care a creat acest gen de concurs tv interactiv deoarece un alt mod de a face JAPCA legala nu exista. Pace

2 comentarii:

vert spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
vert spunea...

Saliu ! Ia sa treci si p la mine ma carnatule! Cate ceva de vazut...sa nu te ataci!Tu pe tine.Lasa-i pe altii sa o faca ;)) Cristi...