luni, 15 decembrie 2008

Merge scoala si nu prea merge viata:(

Ce sa zic...Am inceput in sfarsit sa am succes la scoala. Si prin succes inteleg 9 in teza la engleza si eternul 7 la romana:))). E bine frate,da-ma in kkt,trebuia sa fie bine la cat m-am strofocat sa invat=))). Ideea e k desi am luat note extraordinar de bune pentru cat m-am pregatit,sunt foarte suparat pe mine k nu pun niciodata mana pe carte sa invat si eu ceva. Sunt de cacat. Mai mare cacat k mine nu exista "sa moara ma-sa". De cate ori imi zic k ma apuc de invatat si k o sa fac ceva,de atatea ori o las pe mai tarziu. Partea proasta e k mai tarziu inseamna cel mai adesea NICIODATA. Nu inteleg de ce draqului sunt asa delasator. Vreau sa scriu,sa citesc,sa invat,sa imi fie bine,dar nu sunt in stare sa fac nimic pentru asta. Sunt convins k singurul vinovat sunt eu in toata chestia asta. Si prin faza cu scoala si cu invatatul revin la cea mai mare problema a mea si anume motivarea. Mie imi trebuie o persoana kre sa ma motiveze,sa ma impulsioneze,sa ma puna sa fac ce vreau cu adevarat sa fac. Acea persoana nu am gasit-o inca si o astept. O astept pentru k am obosit sa tot caut. Stiu k suna egoist si poate kiar e cand zic k imi doresc pe cineva pentru lucrurile astea,dar nu e vorba doar de atat. Am atat de multe de oferit incat nici nu va puteti imagina...Totul e sa descoperiti ce se ascunde in spatele tipului glumet,pus pe caterinca si mereu cu zambetul pe buze. Post-ul asta a fost asa pentru binele meu. Se pare k pe zi ce trece sau mai bine zis pe post ce trece incep sa scap de auto-cenzura idioata de care v-am tot vorbit pe acest blog. Ar mai fi ceva... Daca eu nu mai am putere sa TE caut,te rog,cauta-ma tu pe mine pentru k nu ai nimic de pierdut...Ba kiar poti castiga totul.

2 comentarii:

ileana cosanzeana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ileana cosanzeana spunea...

Crezi ca replicile astea vor merge?Sau lasa-ma sa ghicesc:nu le-ai mai incercat niciodata.De fapt,tu in mod normal nu agati fete,asa e?
Adevarul e ca tu esti tipul linistit,sensibil...dar daca sunt pregatita sa-ti dau o sansa as avea ocazia sa cunosc partea ta ascunsa:inteligent,aventuros,pasionat,iubitor,credincios,un pic nebun,putin rau...
Dar nu e asta exact ce vrem noi fetele?
Care-i problema baiete?nu mai ai limba?