luni, 22 decembrie 2008

Spiritul Sarbatorilor


Am fost ieri la Piata Unirii cu un tovarash sa isi ia de imbracat. Nimic neobisnuit pana aici. De obicei ma duc cu tovarasii sa isi cumpere cate ceva. Doar k s-a intamplat ceva magic. Trecand prin parcul de la Unirii,am observat o aglomeratie incredibila. Ce e cu adevarat interesant,k nimeni nu se grabea,nimeni nu marea pasul,nimeni nu facea nimic. Toata lumea folosea pasul de plimbare,pasul ala de multumire sufleteasca,de implinire,de om fericit. Stiu k nu toti erau fericiti,nu toti erau impliniti,nu toti erau multumiti sufleteste,dar asa parea. O atmosfera magica. Muzica de toate felurile peste tot. De la colinde la muzica traditional romaneasca,de la house pana la fanfare. Miros de mici,carnati,kurtos colaczs,vata de zahara,miros de sarbatori. Am trecut de parc si ne indreptam spre casa. Am luat 313 si am coborat la tineretului. Imbatat de atmosfera am decis sa ne oprim si in parcul Tineretului. Se auzeau colinde,aceleasi mirosuri specifice perioadei,aceeasi oameni fericiti. Cantau Silvia Dumitrescu,Artanu si inca 2 solisti pe care nu mi-i reamintesc. Era divin. O muzica atat de frumoasa incat parea k o canta ingerii,si nu niste simpli pamanteni muritori. Lumea era cuprinsa de muzica,versuri,atmosfera, de tot ce inseamna frumosul si sarbatoare. Totusi m-am indreptate spre casa cu un gust amar. Nu e nimeni langa mine cu care sa impartasesc aceasta senzatie de fericire,implinire si sarbatoare. Oricum, am tot ce am nevoie. Am familie si prieteni cu care sunt mandru. Sunt fericit,desi imi lipseste o iubita. Va urez Sarbatori Fericite! Distrati-va cu prietenii,stati aproape de familie si bucurati-va de aceste clipe minunate. Craciun Fericit!

Niciun comentariu: