vineri, 5 decembrie 2008

Sms session:))

Mda... Andrei e singurul martor care va poate confirma ca cele ce urmeaza a fi scrise sunt absolut reale. Plus de asta s-au intamplat exact acum 3 ore. Va invit sa vedeti o serie de mesaje scrise trimise prin intermediul telefonului intre mine si o colega... Vreau sa ramana anonima colega deocamdata. Tot ce s-a scris din partea mea a fost special pentru a aparea pe acest blog,cat despre partea ei...presupun ca reprezinta exprimarea gandurilor sale. Si acum atentie va rog:
Eu: Ce ai mai facut in ultimul timp? pup
Ea: Mai nimic! Acasa! Diseara merg la un majorat...abea astept sa ajung acasa,sa ma fuck frumoasa:> u ce faci? pup
Eu: Ce bine iti merge. Bravo tie buey frumix:X. Te-ai facut mai frumoasa decat o diva:*. Cu scoala cum e? pup
Ea: E da...crezi tu asta?:D . Scoala merge bine! Mai am 2 teze: la latina luni si in ultima saptamana la geografie! Tie cum iti merge? pup
Eu: Cum sa mearga...? E acceptabil. Ideea e ca oricand e loc de mai bine. Nu stiu daca ai observat dar in clasa odata cu tine,a intrat si soarele pentru mine. pup
Ea: N-am observat...sa imi fie rusine! Probabil ca odata cu numele si cu persoana mea aduc primavara cu tot ce implica ea:> pup
Eu: Primavara implica si o viitoare poveste de dragoste nemuritoare? Pentru ca eu asta intrevad pentru noi. Tu esti special facuta pentru mine si pot sa garantez ca nimeni nu te intelege asa cum as face-o eu. kiss my lil' princess:*
Ea: Pai...nu cred ca implica si asta pentru ca nu e posibil...am prieten si il iubesc...mult:D! Dar implica o prietenie:D pupicei.
Cam asta a fost discutia...Eu v-am dat si un indiciu in speranta ca o sa ghiciti despre cine e vorba. La toata conversatia asta am o singura remarca de facut si in acelasi timp o apreciere: fata chiar iubeste. Si stiti de ce?...Pentru ca nimeni nu poate rezista farmecului meu personal decat daca iubeste cu adevarat persoana care e langa ea in momentul acela:)))))

Niciun comentariu: