joi, 18 decembrie 2008

Prieteni


Ziceam in unul din post-urile anterioare ceva de o esarfa...Am primit-o cadou astazi de la vreo 12 colegi din clasa si trebuie sa zic neaparat k le multumesc foarte mult,nu atat pentru cadou in sine,cat mai ales pentru gest. Am ramas profund surprins. Si cand zic surprins va dati seama k am fost surprins placut. Kiar nu ma asteptam sa mai primesc asa un cadou,dupa ce ieri in urma impartirii cadourilor la clasa,eram fericitul posesor al unei cani cu un spiridush iesit in relief:D. Ce m-a surprins cel mai mult a fost faptul k au contribuit foarte multi pt cadoul meu. Probabil k merit:)). Ce sa zic si eu aqm...Ink nu imi vine sa cred k oamenii astia kiar m-au facut fericit. Sper sa nu se supere pe mine k zic asta,dar kiar nu ma asteptam la asa ceva. Va multumesc tuturor. Incepand de la Andrei,Ramona,Mada,Andreea M,Mari,Alina,Ana B,Ioana,Lav si pana la doamna diriginta. Nu stiu ce sa mai zic,sunt exact k un copil. M-ati facut cu adevarat fericit. Asta arata intr-un fel k reprezint si eu ceva pentru cineva. Si ma face sa incerc sa fiu mai bun decat am fost pana acum. Si acum scriu acest post cu esarfa la gat si cu felicitarea pe birou in fata monitorului. Nici nu stiti kt de mult inseamna chestia asta pentru mine. Va multumesc. Sarbatori fericite si voua. Va pup si eu:*

3 comentarii:

Guardian Angel spunea...

tu nu stii ce inseamna pt.mn sa vad poza aia acolo..
Mi-au dat lacrimile.
Multumesc Bogdan.Si speram sa'ti amintesti de noi nu numai atunci cand privesti esarfa aia.
:-<
Sa o porti sanatos.>:D<

Guardian Angel spunea...

si vorba lui Andrei, acum chiar merge melodia "Esarfa in Dar".
Sa auzim numai de bn si Sarbatori Fericite tu si cu noua ta esarfa :D

Anonim spunea...

"Acum te privesc intr-o poza cu zimti..."
Poate ca nu sunt zimti pe poza, poate ca tu nu "aveai atunci nervi", dar cu siguranta "ne ai pe noi, suntem prietenii tai, venim, te luam, te ducem unde vrei ! "
Dupa o pauza de aproape o saptamana fara net am chef de blog-uit si de comentat, asa ca o sa includ aici si o referire la problematica ilenei cosinzene...
Important nu este sa fie o atmosfera de basm, ci sa stii sa treci de probele lui (ale basmului) ca la sfarsit sa inchei cu un regat, un cal antropomorf, cativa prieteni sinceri si cu puteri fantastice si nu in ultimul rand cu o zana alaturi de tine (care, desigur, iti farmeca zilele precum o Ileana, dar nu neaparat Cosinzeana).
Te salut, Bogdane, toate cele bune, un Craciun Fericit, cat mai multe colinde si succese in noul An. Nu uita ! Te iubim, sa stii !