miercuri, 3 decembrie 2008

Valoarea fericirii materiale


225 ron. Acesta este pretul fericirii mele materiale de iarna aceasta. Nu stiu cum o sa fac sa obtin acesti bani dar,cu siguranta o sa ii am pentru satisfacerea nevoilor personale. Nu am spus pentru ce imi sunt necesari acesti 225 ron. Dar va spun acum. In primul rand cu banii astia o sa imi cumpar 2 lucruri: o geaca in valoare de 200 ron pe care am vazut-o zilele trecute la Piata Romana si o esarfa cu patratele. Partea grea e cu obtinutul banilor...Nu stiu cum o sa fac asta din moment ce sunt intr-o oarecare disputa cu ai mei,iar eu nu produc nici un ban. Sper sa reusesc sa ma angajez la Cityplex part-time,pentru a ma descurca cat de cat cu banii si sa nu mai fiu nevoit sa stau la mana, respectiv mila , alor mei. Grea viata duc si eu in perioada asta. Oricum nu ma indoiesc ca o sa ma astepte si lucruri bune,doar ca m-am cam saturat sa astept. O sa fie bine pana la urma,nu are ce sa fie rau. Cam asta a fost de zis pe ziua de azi blogule. Ai grija de tine si mai vorbim si maine. pup

Niciun comentariu: