vineri, 19 decembrie 2008

Sa fiu eu... Fat-Frumos?

Nu voiam sa fac vreun post azi dar,am vazut ceva mai devreme un comentariu al Ilenei Cosanzeana la postul acela "merge scoala...dar nu prea merge viata" si am hotarat k trebuie sa iau o pozitie asupra acestui comentariu. In primul rand exista 2 moduri de abordare a celor scrise de ea. Primul ar fi modul ironic al comentariului,asta in cazul in care ma stie tipa,si al 2 lea mod de interpretare ar fi cel pur serios si fara nici o rea intentie la adresa mea. Exista totusi si motive pentru aceste 2 moduri de interpretare. Eu personal cred sincer k este un comentariu ironic,din simplu fapt k probabil aceasta fata ma cunoaste si vrea sa ma ia la pula(scuzati expresia) kiar pe propriul meu blog,lucru kre imi da si mai mult de gandit...Dak nu cumva am avut vreo legatura cu ea,poate ii place de mine si nu stie cum sa ma abordeze,poate ii sunt antipatic pur si simplu si ink 1000 de POATE. Al 2 lea mod de interpretare al comentariului este acela serios. Sa zicem k este real tot ce a scris ea acolo...De ce nu are o poza?,de ce nu a lasat ceva sa pot sa dau de ea dak tot zice k imi da ea o sansa? Sunt contrariat si m-am gandit serios la aceasta chestie pe parcursul zilei de azi. Sunt foarte curios din fire si vreau sa stiu despre ce , dar mai ales, despre cine e vorba. Nu stiu cum o sa aflu lucrul acesta. Sper sa se poata in vreun fel. Probabil aqm dak Ileana Cosanzeana m-a abordat ironic, la vederea acestui post o sa rada in hohote si se va bucura pe seama nedumeririi mele. Astept un semn Cosanzeano...Sa stiu dak sunt Fat-Frumos al tau. Nu de alta dar pentru fiecare Fat-Frumos exista o singura Ileana Cosanzeana...N-as vrea sa te pierd fara k makr sa te cunosc. Semnat, Fat-Frumos.

Niciun comentariu: